SaHaBaT IsTiMeWa

Monday, March 16, 2009

DaPaT KuRsuS LaGi......

Minggu nih minggu aku berkursus...ala bukannyer kursus ape, aku gi kursus komputer anjuran PTM & BSM..aku gi dari ari senin sampai ler ari rabu nih...senin ngan selasa aku gi kursus MS Words (Lanjutan) n ari rabu lak aku gi Kursus MS Outlook 2007. Aku gi nie nak nambahkan ilmu pengetahuan jer..moga2 ape yang aku blajar nih aku leh ptraktikkan time keje karang. Minggu nih aku Cuma masuk opis 2 ari jer..ade ke org kat opis tue yang rindu kat aku haa..ntah dorang seme ingat aku dah benti keje kot..hehehe..nak makan ape lak kalu aku benti keje..mmg ler perut aku skang ni kembung.. maklum ler aku cukup makan...hih! aku rindu kat PC aku, kat ikan aku...ntah makan ke idak ikan aku tuh...jangan dia mati kebuluran udah ler...kang ade lak kawan aku yang nangis pasainyer ikan tuh dia yang bagi kat aku...aku harap aku balik opis ari kamis nih ikan aku bertambah gemuk n berisi...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails