SaHaBaT IsTiMeWa

Tuesday, March 2, 2010

Sakitnya hati..rantai aqilah hilang lagi


gERAM ADE, marah ade, sakit hati ade, terkilan pun ade..
ntah macam mane dan bile benda ni blaku pun aku tak sedar. tetiba sedar hari ahad petang mase nak mandikan aqilah..sedar rantai kat lehernya dah xde..tergamanku seketika..ye le blom setahun dah 2 rantainya hilang..yg pertama abahnya hadiahkn dan yg kedua ni pun hadiah abahnya, abahnya belikan pas raya ari tu kat terengganu..

Aku harap org yg mengambil rantai ni dapat pulangkan dan aku akan maafkan pbuatannya itu..korang semua doakan ler rantainya dapat balik yer..doa2kan ler ye..

7 comments:

Baiti said...

alamak....mommyyyyy....sabor erkk....my opinion...kalo leh jgn bg pakai yg mahl2 dulu la...riasau gak kan skrg nie mcm2 leh jdik...huuhuhu...hopefully jumpa la tue nnt....labuh sgt kott rantinyer tue....hheheheheh...

Adlina Husaini said...

la kesiannya..sure frust habes neh..ina doakan org yg curi tu tak le dok senang selagi tak pulangkan

Ejamaria said...

mmm... maria mmg bagi anak pakai brg kemas time raye je... hari biase ni bukak... takut la org skrg ni bukan betol sangat...

ibu_umairah said...

sabr....sabar.....same to me!!!rantai emas pulak itu....

UmiDAnisH said...

ku doakan moga dipulangkan kembalik.. kecian aqilah comel tu

Diarihatiku1976 said...

alah ciannya.. takpe.. dapat bonus nanti papa belikan yekkk.. ahahkss

Qistina's Mama n Abah said...

la..camner... my lil girl pun pernah ilang anklet..bukan murah..800 lebih tu..tapi alhamdulillah jumpa balik ditempat yg tal sepatutnya...

Mahal sgt rantai aqilah tu...ramai la yg berkenan..tp sha doakan dipulangkan semula dgn cara apa pun ye..sabar..hasil titik peluh yg halal mesti kembali ke tangan tuannya...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails