SaHaBaT IsTiMeWa

Thursday, July 14, 2011

Berat saya kini 66.40kg



Alhamdulillah, berat saya semakin hari semakin bertambah..ini adalah sesuatu yg positif bagi saya..


Semalam gi checkup kat Klinik Desa Batu 13 Puchong, sebenarnya hati ni mmg teramat malas nak chekup kt klinik desa ni, bukannya ape..ramai org, pastu klinik kt cni kecik macam rimas je..pastu pagi2 pukul 6.30 pg saya dah beratur depan klinik tu semata-mata nak dapat no 1. Pastu ade pulak org sesuke hati dia potong Q, kalu dia yg beratur saya x kisah..tapi yg diletaknya beg tangan dan lagi sorang pulak letak botol air, dah tau sampai lambat tu letak la barang yg diletak tu dibelakang saya, ni dia letak depan saya..dia pulak senang2 dok lepak dalam kete..amboii!! sedap je kan...kalu korang hangin tak? pastu 7.30pg klinik buka, suka ati lak dtang kt depan saya sorang amik beg dan sorang amik botol airnya beratur depan saya utk ambil nombor...lastnya saya ptut no 1 da saya jd yg ke 3..bengang btl..


Hehehh..dah lari cerita nampaknya, lepas geram jup...ok..bbalik pasal berat tadi..smalam timbang kt klinik tu berat saya jd 66.40kg sbelum tu 63.30kg..wah bes..kan bes kalu berat mngandung kekal hingga bersalin..tapi yang kurang besnya tekanan darah saya pulak yang naik...huhuh...bacaan yg bawahnya ok, tapi bacaan atas tinggi..ape nak buat ni, adakah disebabkan faktor umur? kurang rehat? atau makanan tak seimbang? atau sebab marah org potong Q saya?


Jadi nurse tu cakap saya perlukan rehat yg cukup, makanan mesti kurang masin & manis..jadinye, mmg kena ikutlah nasihat nurse tu kan..


Ok, kt cni dulu ye..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails