SaHaBaT IsTiMeWa

Sunday, June 6, 2010

Melawat Baby Nurul Qalesya kat PPUM ..

Tit..tit… dapat mesej dari kak zilla ”liza, dah tgk anak kak badar, ke ”
Nurul Qalesya
Kak Faizah (bakal bersalin bulan 6 ni)

Kak badar

Pas je dapat mesej ni kami pun terus rancang p melawat baby kak badar kat PPUM..name kak badar ni sebenarnya Raja Badariah Raja Basrishah..dia selamat melahirkan baby pompuan kat Pusat Perubatan Universiti Malaya, Kuala Lumpur secara pembedahan..dia dah cuba cara normal ..tapi tak bukak2 katenya..akhirnya terpaksa dibedah sebab babynya besar… berat babynya 3.76kg..alhamdulillah, babynya sihat..dengarnya name baby tue Nurul Qalesya ..rambutnya punye le tebal n hitam..macam rambut aqilah mase lahir dulu..tebal n hitam..tapi pas abah dia cukur terus rambutnya terus jadi halus n macam keperangan..teringat mase dia baru lahir dulu..seronok sangat sehingga tak terkata..alhamdulillah, skang dia dah ade kawan..adiknya..sonok sgt tengok kalu dorang bergurau..

5 comments:

AYU said...

tahniah buat kak badar sekeluarga...tuan umah bila pulak?..hehe

Diamilikku said...

bila tgk blog kawan2 ada citer baby..atau blog kawan2 citer pregnancy terus rasa mcm nak mengandung lagi..tapi bila fikir2 kesian pulak kat aisy yang baru nak masuk 9 bulan...

Adlina Husaini said...

wah tebalnya kening dia =D

atty's said...

comeynya baby ..

Orked said...

AYU : Tuan rumah bhenti dulu buat seketika ni..tunggu Alesya besar skit la ayu..sian kat dia nanti..

Diamilikku : Tul tue wak, ble tgk org mangandung, rase macam nak jugak jer..tapi Alesya pun kecik lagi baru setahun lebih..tak sampai hati nak ade adik lagi..macam kakaknya, mase dia setahun 7 bulan dah dapat adik..sian rasenya..tapi alhamdulillah, skang dia dah besar..pandai syg menyayangi antara satu sama lain ...

Adlina : tue ler...tebalkan keningnya..

Atty : mak dia ckp muka anknya mcm ade satu cite kartun

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails