SaHaBaT IsTiMeWa

Friday, April 5, 2013

Hari Pertama : Jeti Lumut & Pangkor

Alhamdulillah, perancangan untuk bercuti di Pulau Pangkor akhirnya tiba. Gambar setibanya di Jeti Lumut diabadikan sebanyak mungkin untuk kenang-kenangan. Walaupun perjalanan kami agak terganggu sedikit, dengan temparature kereta yang naik secara tiba-tiba.

Kami sampai di Jeti Lumut tepat jam 12 tengari, siap beli tiket, kami ke feri yang sedang menunggu untuk penuh. Kat Jeti Lumut ketika ini memang tak ramai sangat orang, mungkin sebab penghujung cuti sekolah kot.

Tengok lah ragam puteri-puteri saya ni..heee


 Gambar dalam feri, maklumlah anak-anak pertama kali naik feri ni, dulu pergi masa Aqilah dalam perut, sekarang dia dah 6 tahun. Lama tu...
Sampai sudah ke Pulau Pangkor' Selamat Datang Ke Pulau Pangkor",  menyambut kedatangan kami. Jetinya masih tak berubah seperti dulu..van-van kaler pink pun turut menyambut kedatangan kami dan sedia menghantar kami ke destinasi.
Destinasi seterusnya ke tempat penginapan yang telah sedia ditempah "Pangkor Bayview'..ok juga tempat ni..Mase sampai ni bilik tengah dikemaskan. Jadi terpaksa tunggu kat lobi kejap.
Kakak Aqilah yang sibuk tak sabar nak mandi kolam. Sya sibuk menjaga princess kecik yang lasak..jomm

1 comment:

eika_jps said...

bestnya....memg budak2 tak bleh tgk swimming pool kot...anak eika pn klu jumpa swimming pool terketaq2 nak terjun....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails