SaHaBaT IsTiMeWa

Thursday, July 30, 2009

Jawab tag dari Lin...

Dapat tag dari Lin..

Jadi kener ler jawab..kang dia marah aku lak (lin ko jangan marah ek)

1)Apakah hubungan awak dan dia? (sesiapa pon boleh)
* Dia adalah suamiku, sahabatku dan kekasihku yg tersayang – Jainudin Md Nawawi

2)impression terhadap dia?

*Seorang yang rajin
* Suami yg ceria
*Kuat bekerja, berhemah tinggi
* Seorang yang penyayang, bertanggungjawab
* Seorang yang penyabar
*Pendengar yang setia
*Penasihat yg bagus
*Bermotivasi

3. Perkara yang paling memorable yang dia lakukan kat awak?
* Jadikan diriku suri hidupnya...
* Kejutan mase besday ku…
*Jagaku mase anak ku kat wad, kene kuning..
*dia sanggup ambik cuti tanpa gaji ketika aku bersalin..


4. Perkara paling memorable yang dia kata pada awak?
* Mase dating dia cakap nak melamarku… (terkedu kejap mase tuh!)

5. Kalau dia kekasih awak...... awak akan?
* Akan mencintai, menyayangi, menghormati dia sepenuh hatiku.

6. Kalau dia jadi musuh awak...... awak akan?
* Mendoakan kesejahteraannya…


7. Overall impression tentang dia?

* Seorang yang ceria, nakal,penyayang, setia dan banyak lagi. Bak kata semua bestla tentang dirinya. Yang paling penting sntiase brada disisiku dikala suka, duka, susah dan senang..



9. Apakah awak rasa tentang pandang orang terhadap awak?
* mungkin org kate aku ni pemalu, pendiam..tapi xtau ler. Terpulang kt org nak nilai aku..aku sedia terima…

10. The character of you for yourself?
* Penyayang, setia……..baik hati kot

11. On contrary, the character you hate about you?
*Suka merajuk….
* takut untuk mulakan sesuatu…..

12. The most ideal person you want to be with?
* Suamiku & anak2 ku

15. For people who like you.... tell something about them....
* terima kasih sbb sudi melayan aku..aku mintak map kalu ade salah n silap..terima ler aku seadanya..insyaallah aku akan jadi sahabat yg baik..

16. Ten people you tag?
~ Nak tag pada siapa pula ye......
1. Kak yong
2. Kak ina
3. umi danish
4. ibu umairah qarirah
5. sue
6. Mama aqilah…


Diharapkan nama2 yang tersenarai nie datang la ye ambil tag.Kalau dah ada abaikan aje la ye.

1 comment:

UmiIzz said...

nanti umidanish jawab yer.. bz sgt2 ni.. huhuh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails