SaHaBaT IsTiMeWa

Thursday, July 9, 2009

Saya dah kembali....

Salam buat semua kengkawan..maaf lame tul menyepi n tak update blog nih. mintak maaf juga sebab tak jawab msg dan kotak komen yang tidak berfungsi.

9hb Julai baru saya kembali setelah 2 bulan bercuti bersalin..alhamdulillah saya dah selamat bersalin secara normal untuk anak yg kedua nih berbanding operation untuk anak yang pertama dulu.

Untuk tahun 2009 nih saya dapat lagi seorang cahayamata pompuan namaenye Nur Alesya Qaisara beratnye 3.3kg kat Hospital Sungai Buluh..jadi aqilah dapat kawan..sebenarnya saya pun tak sangka tul bersalin awal iaitu 10 mei 2009 sempena hari ibu..jadi itulah hadiah yang paling bermakna buat kami sekuarga. Sepatutnya saya bersalin pada 27 Julai 2009...

Nanti saya cerita lagi yer..

Ok sampai berjumpa lagi..maklumlah dah cuti lame keje pun banyak yang tertunggak..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails