SaHaBaT IsTiMeWa

Wednesday, August 12, 2009

jom maKaN

semalam ajak abah qila p pasar..lame dah tak p pasar malam pas bersalinkan echa..banyak dah berubah..bahan jualan pun dah banyak dah..


tapi pasar malam kat batu 13 nie masalahnya cuma nak paking jer..maklum ler ramai org..tue yang sebab geng2 bang la n abg don lebih suka jalan kaki daripada naik kenderaan.


Kat pasar malam kat cni macam2 makan ade dijual..aku aku p rase cam semua benda aku nak beli..tapi kali nie, macam tak bes lak..tapi yang paling penting aku dapat beli pizza kat pasar..kalu nak tau pizza dia bes jugak, kira ade rase pizza ler..lagi satu murah berbalai ler yang harganye..satu slice nie baru RM2.50. Pastu li mee jawa..bukan susah nak wat mee jawa nih ekk..tapi disebabkan kesuntukan mase dan nak murah dan teringin no nak makan yang paling mudah beli jer ler..HEHE..

Pasni kalu dah ade umah sendiri aku kena rajin ler ekkk..insyaallah aku tetap kena rajin jugak :) ..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails