SaHaBaT IsTiMeWa

Thursday, February 18, 2010

Inilah hasil decoupage pertamaku


Disebabkan aku dah giler tahap gaban, habis tin biskut mak aku, aku rembat..
Ni ler hasil pertama yang dapat aku buat..ok tak? maklum ler baru belajar..

6 comments:

wahidakhairy said...

wah..nice bangat..saya suka..nak jugak...suka sangat ngn english concept...

siti nurkhijah said...

cantik la.. tak nampak cam tin biskut dah...
kat mana bleh beli starterkit tu? (online) klu nak blaja kat mana ada tutorial?

ibu emy efy eqy said...

cantiknya orked!

kiranya decoupage ni cantik. tak macam baru belajar...

sirna said...

wah, berseninya kak orked, kalau saya tentu hancus...pendidikan seni kat sekolah dulu saya selalu dpt C je, takpun D..huhu

Papa @ Mama Zara Sofea said...

well done! ok ape wak... saya da terbengkalai pojek decoupage.. hahaha

Asya said...

sila rujuk cni:-

http://fasyafrina.blogspot.com/2010/01/pemenang-im-yours.html

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails