SaHaBaT IsTiMeWa

Thursday, February 18, 2010

Contest Ayahku Sayang


Ni contest khas wat abahku..
Kalu nak join klik Cik Bard.
Kena lengkap slogan skit..iaitu
SAYA SAYANG AYAH SAYA KERANA selain ibu, Ayahlah yang paling istimewa keranadengan titik peluh ayah, aku dan adik-adik mengenali dunia dan kehidupanku serasa bermakna. Dengan ilmu yg ayah beri aku dan adik-adik mengenali Allah Yang Maha Esa. Ayah bekerja tanpa sedikit pun rungutan untuk membela diri kami sekeluarga. Jutaan kasih dan penghargaan inginku hulurkan buat abah yang sentiasa jerih dan perit serta sanggup berkorban segalanya hanya untuk keluarga tercinta. Terima kasih abahku Zulkfali bin Mohd Ja Pilus sesungguhnya aku amat menghargaimu, menyayangi sepenuh jiwa dan ragaku..












No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails