SaHaBaT IsTiMeWa

Monday, May 10, 2010

Giveaway Same Nama 'Nur Alesya Qaisara' - orked


Sebenarnya cadang nak buat benda ni mase bulan April lagi. Tapi tak berkesempatan.
Benda ni tak tau ler nak panggil contest/giveaway atau lain..
Saya buat ni sempena besday anak saya Nur Alesya Qaisara yang jatuh pada
10 Mei lepas.. kat sini saya nak cari nama anak mama2, ibu2 atau umi, mami yang
1) mempunyai nama same
ngan anak saya
NUR ALESYA QAISARA
2) nak follow saya ataupun tidak terpulang pada anda tiada paksaan
3) sape yang mempunya nama seperti di atas tinggalkan link anda di ruangan komen yer..
4) Hadiah menarik..siapa cepat dia dapat
5) hanya seorang pemenang sahaja
6) Copp...umur anak anda mesti tidak melebihi 4 tahun...

6 comments:

ainazliena said...

kena same name nur alesya qaisara..anak i aina nur aleesya..mmm sayang x join giveway ni..neway salam kenal..

sirna said...

kena sama tepat2 ke?anyway, macamla sy bole join, anak saya dua2 teruna..kihkihkih=)

Ummi Eisya said...

kena sama betul ke..nama anak kita nur aleesya..hihi..saje je test..

ibu_Arifa said...

waa..nak join jugak..tp anak saya nama Arifa Dalila...huhuhu.. xleh longgar kan sikit ker syarat2 nyer tu..

fazilzura said...

salam kenal ..

xdapek le nak join , anak lelaki ..

Orked said...

Terima kasih sebab sudi komen ibu2 smua..

Ala, mane name yg same nie..uuwaaa..xape, tunggu minggu ni jea..kalu tak mungkin ade yg dapat hadiah nie..

Ibu Arifa senyum selalu ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails