SaHaBaT IsTiMeWa

Tuesday, April 5, 2011

Buku ASB saya hilang :(

Uwaaaaa...sedih :( buku ASB saya dah hilang. Puas dicari kat opis, kat umah tapi malangnya tak jumpa...cuai betul la saya ni..HB saya pn kate saya cuai, benda yng penting tak dijaga elok2..mane tau nak jadi macam ni...ade sape2 nampak tak? huhuhu


Ingatkan bile buku dah hilang boleh buat kat Pos opis, rupenye2 kena p HQ dia KL, Shah Alam @ Putrajaya..pastu kena bayar RM10 matikan stem, isi borang lg..adooii..rumit jugak..pasni kna jaga buku tu elok2..rasenya baru ari senin baru2 ni saya tengok buku tu, bile nak bertambah isinya..tup2 semalam cari x berjumpa..buku oh buku..ko mrajuk ke?


Ape2 pun ari senin saya dah booking HB saya. nak ajak dia gi Shah Alam..malas nak gi sorang2..huwaaaa..

3 comments:

atty's said...

nanti dah ada yang baru jgn ilangkan lagi tau

Axieda'great said...

memang prosedur tu
susah skit klu dah ilang
benda2 cam ni kene jaga baik2
simpan di tempat yang senang diingat
dah klu boleh x yah la bawak kehulu kehilir
selamat........

Orked said...

atty : tu la, pasni kna jaga elok2..serik rasenye

axieda: heheh..dulu dia dok dlm laci kat umah, aritu up date, teruja dpt bonus tu yg bawa kehulu kehilir..pasni mmg kna simpan dlm fail la jawabnya..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails