SaHaBaT IsTiMeWa

Tuesday, April 12, 2011

Semalam Kedondong, Arini Mangga Muda

Arini dapat mangga muda, kakak cleaner kat tempat keje saya bagi, sedap btl bau getahnya..siap minta garam lg..sedap tul cicah ngan garam. Jangan kena darah tinggi udah, minta2 dijauhkan la..


Wah! murah btl rezeki.kan .smalam kak su bagi buah kedondong yg comel2. Macam buah kedondong kat bawah ni. Makan macam tu je, x yah colek ngan ape2..mmg sedap..heheh..mengidam ke..tp bukan mkn sorang, share utk org yg mengandung dalam library ni..buah ni dia tanam kat depan umahnya..

Ape2 pun trima kasih kak su n kak kiah, siap sendawa mangga lagi..uhuk2..tapi kalu la Hb saya tau, msti dia marah..katenya nnti muka baby masam, x baik utk kesihatan la n macm2 lagi..ala bkan selalu pun Yang..skali skala je..

5 comments:

[-suziey-] said...

erkkkk masamnyaaaaaaa....

Orked said...

mmg masam sikit..tp bes..meh la join..ade lg ni

Momma Mia said...

nak sket
terliur dah ni...
nampak besttt

Sha@Mama Tina said...

wah..wah bahagianya mak buyung dapat makan mangga muda ye.. hihi

Ayu Hashim said...

alamaksss mangga tu nmpk sedapnyaa.. cicah gan kicap + gula + cili pagi.. best..best..:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails