SaHaBaT IsTiMeWa

Thursday, May 26, 2011

Saya Nak Spectra 3

Alhamdulillah, skang dah 5 bulan usia kandungan saya. Mudah2an semuanya berjalan dengan lancar dan dipermudahkan olehNya.


Skang tengah pikir nak cari pam susu yg baru, sbelum ni saya dah ade pam tolly joy macam kat bawah ni. Memang bagus pam ni, sebab dia gunakan bateri, mudah sungguh la..kalu perah sekejap je dah penuh..alhamdulillah, saya dapat gunakan pam ini selama 1 tahun 7 bulan. Harganya pun ok RM100. Terima kasih tolly joy, banyak sungguh jasamu padaku..



Tapi untuk anak saya yang ketiga ni, saya teringin nak cuba pam spectra 3, sbb saya dah baca banyak blog ibu2 yg mnyusukan bayinya berjaya dengan spectra 3 ni, x dinafikan tolly joy pun banyak membantu saya sebelum ni, tapi saya nak miliki yg ini juga..insyaallah, saya pasti akan dapatkannya..dari anak yg no 2 dulu saya dah survey kat sarakids.com.my..saya pun nak jadi ibu yang berjaya menyusukan anak..doakan saya ye..




4 comments:

ch@ said...

kita pun sedang buat simpanan utk terkam madela swing. hihiii. nak jadi bf tegar juga, insya-Allah. tak sabar rasanya.

ch@ said...

kita pun sedang buat simpanan utk terkam madela swing. hihiii. nak jadi bf tegar juga, insya-Allah. tak sabar rasanya.

Ida Iar said...

dah join KIM @ facebook??leh share byk citer pasal penyusuan ibu kat sana..sy pun pakai s3 juga skrg..buat double pumping..Alhamdulillah hasilnya cukup byk juga.

Orked said...

cha : Tu la, simpan sikit2 lame2 jd bukit..insyaallah dpt tu..usaha tangga kejayaan..mudah2an ape yg diimpikan dapat kan..

ida : oo, nnti saya add, sya mmg suka baca pasal pnyusuan susu ibu ni, habis blog2 ibu mnyusu saya geledah utk dapatkn info dari anak pertama sampai la yg ke 3 ni..
Terima kasih sbb sudi kongsikan info dgn saya, smoga bjaya..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails