SaHaBaT IsTiMeWa

Monday, July 2, 2012

Cukup ke Susu Bulan Puasa Nanti?


Assalamualaikum…

Beberapa hari ni puas memikir macam mane la keadaan mengepam susu time bulan pose. Ye la tinggal beberapa hari jek lagi nak masuk Ramadhan. Bulan yang penuh penuh keberkatan dan kemuliaan akan kembali menjengah. Amacam Kawan2 smua da start ganti pose x? heheh..wajib ganti tau..heheh..sya pn blom ganti lg, tahun lepas Cuma terpaksa meninggalkan pose ½ hari jek..sbb time tue mengandungkan si kecik Afiqah Qasrina, mase tu kandungan kalu x silap 8 bulan lebih…mmg x tertahan da time tu, macam nak pitam jek..jadi nak tak nak terpaksa la demi kebaikan anak dalam kandungan…berbelah bagi pn ade mase tu..nak tak nak…tu pn sbelum buka minta kebenaran en husband dulu..dia pn bagi pendapat same gak…

Tahun ni pulak tahun mngepam susu untuk afiqah, mase mngepam susu untuk kakaknya Alesya tahun 2009 mcm mane ek..terlupe sangt situasinya …aduhh, kadang tu risau jugak..harap2 dapat la memenuhi keperluan untuk sikecik sebaik yang mungkin..sesungguhnya ibu akan berusaha membanyakkan stok susu demimu sayang..smoga cinta hati saya si Spectra 3 brada dalam keadaan yg baik dibulan pose nanti…

2 comments:

wan nurul hezrina said...

sememangnya penyusuan susu ibu banyak dugaan dan cabaran.nurulpun tak terlepas itu.harap stock2 susu cukup buat sofia

Orked said...

mmg risau sgt nurul..harap2 pn stok untk afiqah cukup jugak..moga2 bulan puasa ni x mnjejaskan pnyusuan dia..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails