SaHaBaT IsTiMeWa

Friday, September 14, 2012

2 bulan lagi aje...


Seronoknya rase….macam saya pulak yang nak tunggu hari bahagia, heheh..bukan saya tau…saya tumpang gembira sebab 2 bulan lagi adik bongsu saya akan naik pelamin.

Alhamdulillah, kali ni dia bertemu jodoh ngan orang Maran, Pahang. Sebelum ni dia pernah btunang ngan org Negeri Sembilan. Bak kata orang xde jodoh, akhirnya dia yang minta putus…bekas tunangnya tu pun dah kawin awal bulan puasa aritu ngan orang Melaka.

Skang kami tengah sibuk mencari segala benda yang patut….khemah (done – kawan pakcik sya 7 khemah), mak andam ( tak konpem lagi),jurugambar (tak kompen lagi), tukang masak (done), DJ (blom lagi), bunga penanggah (blom lagi), tempah ais krim (done – ejam), hadiah cabutan bertuah (dlm pencarian), hantaran (buat sendiri aje)…

Ni adalah adik bongsu saya, memandangkan kami hnya 3 bradik aje…tu la adik bradik tak ramai…jadi kami berpakat 2 bradik camne nak meriahkn majlis..heheh..ni antara saya, HB, adik lelaki & wifenya…

Harap semuanya bjalan lancar...doakan yang terbaik buat kami yer...

2 comments:

Kak yon said...

salam kenal orked.
memang seronok nak buat majlis kawen.macam2 benda nak buatkan.seboleh mungkin kita nak yang terbaik buat pengantin..

Puteri Satu said...

akak orang maran.. chenor maran pahang.... :) apapun bahagia rasa bila adik beradik bertemu jodoh kan...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails