SaHaBaT IsTiMeWa

Monday, September 10, 2012

Selamat Hari Jadi Nur Afiqah Qasrina 1 Tahun 11/9/2012


Hari ni 11 September 2012 genap usia puteri ke 3 ku si comel Nur Afiqah Qasrina yang pertama. Da setahun anak ibu. Alhamdulillah, Afiqah membesar dengan sihat dan kuat…

Buat anak ibu Nur Afiqah Qasrina, ibu doakan Afiqah menjadi anak yang bijak pandai, cerdik & solehah dan smoga Afiqah sentiasa dilindungi oleh Yang Maha Esa. Sesungguhnya ibu, abah & kakak2 amat mnyayangimu.

Teringat lagi betapa lame nya menahan kesakitan ketika lahirnya Afiqah. Kesakitan itu hampir sekarang masih terasa.  Rupanya anak ibu yang lahir besarnya 3.7kg…patut la susahnya Afiqah nak keluar. Alhamdulillah, sekarang Afiqah da 1 tahun. Cuma masih belom pandai bjalan lagi, tapi bile ibu & kakak pegang tangan sibuk nak bjalan. Seronok tgk telatahnya…

Doakan yang terbaik buat Puteriku Nur Afiqah Qasrina.

4 comments:

mummy_ayu said...

happy 1st birthday sayang..semoga panjang umut, murah rezeki..and semoga jadi anak yg solehah.

atty's said...

Selamat harijadi Nur Afiqah Qasrina..semoga menjadi anak yg baik ..berjaya dunia dan akhirat.amin

orked..aah kampung kty kat sabak.. :)

ch@ said...

Selamat Ulangtahun Afiqah. kiranya sama bulan dgn adlila. tapi dak ni lebih gebulah. Isk, Adli pun nak setahun sudah, acaner leh tak perasan ni, haish!

Orked said...

mummy ayu : trima kasih mummy ayu..doakan yg tbaik buat Afiqah yer...


atty : trima kasih anti atty, smoga doa anti diberkati...amin

cha : tu la, sekejapan je mase blalu kan...tup2 da bsr ank kite...sebaya kan adli ngan afiqah?

adli da nk dpt adik...wahhh bahgianya..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails