SaHaBaT IsTiMeWa

Wednesday, February 6, 2013

Asam Jawa Manis...TQ Kawan...

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,

Jam kat dinding sedikit demi sedikit menuju 11 pagi. Alhamdulillah, cuaca kat luar sangat secerah, secerah mentari yg menyinar, dengan burung2 yang beterbangan riang di udara. Tambah membuatkan saya mengantuk dengan hembusan penghawa dingin yang sejuk. Hee

Sebut pasal mengantuk, nasib baik saya ade peneman…nak tau sape yang temankan saya…haa ni lah teman setia saya dikala mengantuk. Korang penah nampak, makan atau jumpa tak? Asam jawa manis…setakat ni dah nak masuk 3 botol selamat ke dalam perut saya, hee..kuat tul makan asam kan?? Asam ni tak lah masam pun..manis2 masam skit je…seronok layan asam ni dikala mata ala2 nak terkatup macam cengkerang . Nak sonok tu boleh cucuk sebab dalam tu ade sudu kecil..



Asam ni bukan saya beli, botol yang pertama saya dapat dari Shukri, kawan sepejabat  yang balik dari Kelantan, Botol yang ke 2 kak emi yang bagi, dia beli kat Melaka dan botol ke 3 Khairiah bagi, kebetulan staf Perpustakaan melawat UTEM. Terima buat semua yang sudi bagi asam ni. Sangat suka. Nanti kali g Melaka nak beli lagi.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails