SaHaBaT IsTiMeWa

Thursday, February 28, 2013

Mereka Bercuti di Korea



Assalamualaikum & Selamat Petang

Sejukkk…bagai berada di Korea. Mane taknya suhu penghawa dingin 17C..heee…besnya tdo petang Jumaat ni. Maklum la dok kat opis sorang2. Bukannya saya berada di Korea yer..

Untuk makluman, Bos saya, PA Bos dan teman2 sepejabat serta cawangan2nya yang ke Korea. Saya mane boleh pergi jauh2 sendirian tinggalkan anak2 sendirian bsama abahnya. Tak sampai hati rasenya nk g sorang2 tinggalkan mereka. Lagi2 Afiqah masih menyusu badan sepenuhnya. Kalu ade rezeki insyaallah sampai la kami ke Korea nanti…hee

Rancangan dorang g Korea ni telah di atur dari tahun 2012 lagi, semua bayaran kalu tak silap RM3000+, bayaran dibuat mula bulan 3 tahun 2012 sebanyak rm300 sebulan. Mak aii banyak tuu.jadinya mereka semua bcuti panjang dari 28 Februari hingga 6 Mac 2013 baru balik Malaysia..lagi2 pulak tu skang katenya snow, memang sejuk gile..saya sekadar dengar mereka bercerita kt FB je. Tapi nanti jangan lupa bawa ole2 untuk saya yer..

Selamat bercuti korang. Semoga dipermudahkan perjalanan…enjoy

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails