SaHaBaT IsTiMeWa

Sunday, October 4, 2009

RuMaHku DiMasuki PeNcuRi


Tak sangka2 rupanye rumah kami dimasuki pencuri..mase tue kami belum lagi sampai ke Terengganu. Baru jer sampai kat pecan kuala berang..ingatkan nak singgah kat bazaar ramadhan beli juadah buka puasa, alih2 dengar berita tu, terus lupa ape yang nak dibeli..

Sipencuri masuk melalui tingkap kecik kat blik air..

Sebenarnya kami semua dah agak benda ni akan berlaku..tapi menyangka cepat sangat..adoii..geram betul kat orang yang buat keje nih..memang dah ade suspek pun..paus ler abah kite maki hamun si pencuri nih..

Tiap2 hari call orang puchong nak Tanya situasi rumah n suspek..beberapa hari sebelum kami balik rupa2nye si suspek dah melarikan diri entah kemana..ye ler kalu tak bersalah buat ape lari..

Abah kite hilang duit dalam RM2 ribu gak ler..besar tuh peti besinya. Tabung Qila pun habis di kopeknye..nak simpan2 tak jadi..takpe nanti ibu ganti duit qila yer..

Si pencuri siap ambik plastic air batu mak kite untuk masukkan duit..siap besen mandi anak kite skali jadi tempat isi duit..

5 comments:

ibu_umairah said...

dah buat report.....geram nyeee dengan pencuri!!!!!!

iEfa said...

jahatnyeeee + bod** nyerrr....naper cemtuh..dh ler kenal suspek ..eee double boD**...tabah yeh....naper laa kan ader org cenggini laie...huhuh

^^ FASHAH ^^ said...

Bnyk bersabar ye wak.. mmg x selamatlah sape yg baut kerja terkutuk tu..ceh suruh org sabar..tp sy plak yg nak naik hangin..huhuhu..geram tu...

UmiDAnisH said...

ish, bahaya tullah kan.. diorg ni, tak de keje agaknya la..sabar erk

atty's said...

org nak raya,.time tu lah pencuri bermaharajalela

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails