SaHaBaT IsTiMeWa

Wednesday, September 2, 2009

KHaS unTuk iBu MenYusuKan BaBy

Tadi jenjalan kat laman web www.sarakids.com ...menarik tul barang2 kat cni..terutamanya pam susu..

Jadi terjumpa lak artikel nih..leh kongsi ngan semua..jom baca..kak farah kite copy artikel nie ye..jangan marah..


ACAR WARISAN MAMA

Istimewa acar buah ini:

1) Mengandungi 12 jenis buah-buahan, 8 daripadanya adalah buah-buahan yang meransang penghasilan susu ibu iaitu : 4 jenis kurma (kurma cina, kurma arab, kurma kuning dan kurma hitam), Lobak putih, kismis, buah pala dan bijan.

2) Sedap dimakan sewaktu bersahur dan berbuka kerana ianya home-made acar dan tidak mengandungi MSG atau perasa tambahan.

3) Ianya acar buah air tangan bonda saya, yang mana dari dulu lagi setiap tahun org tertunggu2 acar buah beliau setiap kali menjelang ramadhan. Org mengandung pun teringat2 =)
Ianya bukanlah promosi semata-mata. Khasiat yang terkandung dalam acar ini designated untuk ibu-ibu yang menyusu. Juga rasanya yang sedap menambah selera papa2 di waktu bulan ramadhan =) Anda boleh dapatkan di Butik SARAKIDS dgn harga RM 5. Acar akan mula berada mana2 outlet di SARAKIDS pada 1hb Ogos 2009 =)

G-Lat Choc GABA
Minuman GABA Coklat G-LAT RM 10/sachet. RM 99/box


Keistimewaan Minuman Ini (dari segi penyusuan):

1) Mengandungi GABA (Gamma Amino Butryric Acid) yang bertindak sebagai polupeptide neurotransmitter (this helps to release oxytocin)

2) Koko: akan merembeskan hormon serotonin: hormon gembira dan tenang (yang mana juga akan membantu ibu tenang dan berehat setelah penat berpuasa)

3) Ia adalah selamat dan tidak toxic utk ibu menyusu. Minuman ini juga memberi tenaga kepada ibu utk meneruskan ibadah puasa keesokan harinya.

Anda boleh dapati produk ini di Stokis G-lat Selangor: SARAKIDS (melalui website www.sarakids.com) dan Stokis Kuala Lumpur: Puan Huril (012-5731290) dan Perak: Puan Amrah (012-4505989). Kepada sesiapa yang ingin menjadi dealer, anda adalah digalakkan berbuat demikian dan email di amfattah_4ever@yahoo.com atau glatgaba@yahoo.com


Maklumat klanjut boleh lawati www.sarakids.com

Sumber dari laman web www.sarakids.com (Farah Farhan)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails