SaHaBaT IsTiMeWa

Sunday, September 13, 2009

QiLa JaTuH


Kesian Aqilah..dia terjatuh, tengok ler abis muka dia..mase memula kena lebam gak ler kat atas mate dia..menangis usah cakap ler..sampai meleleh2 air mate dia macamkan hujan..sedih gak aku..yee ler terjatuh kat bonggol bertar..camner tak sakit..sedangkan kite jatuh ckit pun dah sakit..dah ler nak raye nih..abis tak comei dah..

Kite MMS gambar Qila nih kat abah dia coz mase tuh abah dia keje petang..tup2 pas buka kite nampak kete wane biru balik..aik! tak sangka lak abah dia sampai nak balik..dia kate nak bawa Qila p klinik..takut mukanye berparut..sayang abah kat Qila yer..sape tak sayang anak ye tak..??sampaikan semua org kat klinik tanya "knape muka qila"..

Dua tiga botol jugak ler ubat doctor bagi..ubat tahan sakit, ubat demam, ubat sape n antiseptic..dah ler qila nip ayah nak makan ubat..adoiii..puas gak ler nak bagi..

5 comments:

UmiDAnisH said...

alahai... kesiannya Qila.. moga cepat sembuh yer Qila

Ibu Khalish said...

Kesian qila. mesti sangat bangat tuh. ibu doakan moga cepat sembuh. ingat luka main mercun tapi jatuh lak. apa pun, ibu ayah qila bagi extra attention pada qila yang sakit ye. ibu tumpang simpati. huhuhu...

Orked said...

TQ umidanish n ibukhalish..
tue ler ta sangka lak leh jadi cam ni..dah ler nak raye nih..

Ape pun terima kasih banyak :)

adlinahusaini said...

ala kesiannya si comel tu..mesti sakit

CoCo said...

Ya Allah!! Kesiannya qila... Kalau coco pun jadik sedih tgk... Semoga cepat baik & tak tinggalkan parut... Cian comei comei...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails