SaHaBaT IsTiMeWa

Monday, September 7, 2009

CornFlakes Madu ibu


Dah lame tak buat kuih @ biskut raya …dulu mase bujang rajin gak nak buat, ble dah kawin dan ade anak satu dan kini lak tambah lagi sorang, jadi 2..lagi ler rase macam malas nak buat..

Ye le bukan sebab malas ape..takut bebudak nih kacau..kang terbang melayang lak kuih kite..

Tapi semalam (Ahad) tetiba aku teringin lak nak buat biskut cornflakes madu..heheh..lagi pun nie yang paling simple n mudah ….sampaikan kene perli ngan hubby n mak kiter “hai Qila..kuih ibu ko dah masak dah…”, mak kite cakap. Hubby kiter lak “ Qila, sedapnye bau kuih ibu”

Jadi ni ler hasilnye biskut cornflakes madu kiter..mudah, senang n cepat dimasak..dapat ler 250 biji semuanya..lepas ler untuk Aqila makan..

4 comments:

ibu_umairah said...

akak dah buat biskutt...cedddaaaappppp nya kaka!!cornflakes madu yeeeee

adzlin said...

wah ko dh wat kuih raya...aku tak wat apapun lagi...hehehehehe,sume mak yang wat je:)

Orked said...

lin : ala cikit jer lin..ko kakak ko leh buatkan

Orked said...

ibu mairah : akak buat yg senang2 jer..ibu maira banyak dah ke wat kuih?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails