SaHaBaT IsTiMeWa

Monday, September 14, 2009

KaD UnTuk SeMua..

Sudi2 kan ler tempek kad yang tak seberapa nih kat dinding rumah korang..


Kiter nak ucapkan Selamat Hari Raya buat semua kengkawan.
Kite menghulur 10 jari mohon maaf andai ade terkasar bahasa, silap n salah.
Harap diampunkan segala dosa kite ye..

Kepada yang balik ke kampung..bawa kete tu berhati-hatilah..
ingat ler org yang tersayang..

9 comments:

kakyong said...

salam orked,
kakyong dtg nak amik kadraya nih...
dah buat kuih raya ker..

adlinahusaini said...

selamat hari raya :D

CuTeMiUt78 said...

salam singgah sini.. kita dtg nak kutip kad raya...mekacih ya.. beri kad raya.. kita ambil tau

selamat hari raya aidilfitri.. maaf zahir batin

atty's said...

selamat hari raya orked..dan selamat berkenalan ..ye ..

asmieyra said...

jemputlah amik kad drpd sy..http://lilprincecharming-asmieyra.blogspot.com/

Orked said...

salam kak yong..aha amik ler kat tue. TQ sbb sudi amik..

tak buat kuih kak..anak asyik nak kacau jer..

Orked said...

ati, slmt hari raya ati..slam kenal

asmiera - TQ, kite dh amik kt kat
umah mira...sm kenal yer..

adlina, slmt hari raya adlina

cutemiut - slamt hari raya juga buat awak..kite dah amik kad kat umah awk..

zieha said...

salam orkid..

selamat raya aidilfitri buat orked
sekeluarga..maaf zahir batin
tenkieww for the kad..zieha dah amik ..nnti i gantung yek..:d

JIVEBUMZ said...

selamat hari raya.. datang la blog saya amek kad raya :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails