SaHaBaT IsTiMeWa

Thursday, October 15, 2009

Miela77 Aksi Di Aidilfitri Contest..


Apakah Syarat-Syaratnya?

Pertama : Uols perlulah menjadi follower Miela77 dan mesti add http://miela77.blogspot.com/ kat link kengkawan uols.
done

Kedua : Uols perlu copy banner diatas dan tepek kat entri dan sidebar uols dengan linkback ke blog daku. done


Ketiga : Buat entri dan Uols tepeklah gambar Aksi Di Aidilfitri yang paling spontan dan cerita ttg aksi tersebut. Tak kisahlah aksi macam mana dan zaman bila janji spontan dan mencuit hati sesiapa yang melihatnya. Kemudian, beritahu daku kenapa uols perlu dipilih sebagai pemenang.

Gambar kat atas nie mase raye ke -3 kat tanjung karang. Ni gambar candid tau..yg baju hijau sedang lari tue hubby kite..mase tue dia nak tukar tempat ngan org yang amik gambar tue, jadi kite pun snap ler gambar dia..tengok ler org yg kat blakang tue tengah dok posing..


Keempat : Ceritakan apa yang uols tahu tentang Produk UK Antivirus Formula Bio-Tech Herbal. Penceritaan yang kreatif akan meraih markah bonus.

Formula Bio-Tech Herbal dengan rumusan khas Monoclonal antibodies dengan Interferon (a-b-g), Anti-Virus & Anti-Tumor bagi pencegahan ketika kecemasan dan antibodi melawan penyakit. Packing yang kecil mudah dibawa kemana sahaja senang digunakan ketika diperlukan,simple jer hanyProduk UK Antivirus Formula Bio-Tech Herba dpt mengurangkan jangkitan dan penawar bagi segala jenis penyakit terutamanya bertindak sebagai antivirus H1N1.. Kini angka kes pesakit yang menghidapi jangkitan semakin meningkat, sejurus itu kita perlu bertindak membasmi sebarang kemungkinan yang timbul bagi mengelakkan berlakunya peningakatan kes kematian.

Produk UK Antivirus Fa perlu titiskan ke dalam mulut, hidung @ minuman.

Baca testimoni pun dah tau keberkesananyer, alhamdulillah ada penawarnyer..memang terpegun baca testimoni pengguna ada kesan positif. So apa yg perlu dilakukan ialah dengan tingkatkan antibodi anda setiap hari dengan UK Antivirus Formula Bio-Tech Herbal.

1 comment:

Unknown said...

Salam..datang menjelajah para pesertaku..semua okies..nantikan keputusannya..

gandakan penyertaan dengan setiap pembelian UK Antivirus bagi membolehkan anda dinilai dua kali..

Promosi terkini beli 3 botol UK Antivirus 5ml hanya RM55 termasuk poslaju..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails