SaHaBaT IsTiMeWa

Monday, November 16, 2009

SiRiH JuNJung





Adoiii...sirih junjungku...akhirnya menjadi gak sirih nie...hik! hik! lawa gak sirih nie yer (adoi memuji sendiri lak) ....makan mase gak nak melipat sirihnya supaya jadi macam nie..

Tapi alhamdulillah, berkat kesabaranku dan bantuan dari mak n adik jadi gak ler sirih untuk pertunangan nih...hish! ni sirih yang keberapa ntah kite pun tak tau..kite nih dah jadi macam penggubah sirih lak...tapi sonok gak kalu ade orang cakap sirih ni cantik...terima kasih pada yang memuji sirihku ini.



3 comments:

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

cantikkkk
kreatif juga kamu ya :)

Orked said...

ala biase2 jer wak..awak pun msti kreatif jugak

atty's said...

memang clust sirih junjungnya ..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails