SaHaBaT IsTiMeWa

Wednesday, August 12, 2009

AqiLaH & Enfagrow A+


Aqilah dan Enfagrow A+ memang tak dapat dipisahkan lagi ibarat aur dan tebing...hehehe..kemana saje qila pergi situ juga enfagrow akan ikut dia.

Hehehe...jangan terkejut lak..enfagrow A+ ni susu kegemaram si qila.paling dia suka honey ..dulu penah gak aku tersilap beli perisa vanilla, puas gak nak bagi dia minum..jadi terpaksa ler atuk dia belikan perisa honey balik...ia adalah keluaran meadjohnson..si qila anak aku memang dah jatuh cinta ngan susu nih dari dia kecik sampai ler dia besor nih dia gunakan susu keluaran meadjohnson..

Dia mengenali meadjohnson ni mase umur dia 8 bulan. Dari lahir hingga umur 8 bulan dia still nyusu badan. Namun disebabkan oleh perkara yang tidak dijangka berlaku dia terpaksa ler nyusu tin...sebabnye mase dia umur 8 bulan aku masuk spital serdang selama 1 minggu kerana denggi jadi susu badanku jadi kering..sian qila mase tuh..sedih aku :(..

Guna susu nih pun sebelum tue kena survey ngan kawan2 yang dah berpengalaman yang mempunyai anak coz takut tersalah pilih susu. Jadi dorang semua rekomenkan susu enfa nih..dari ctu sampai sekarang kami masih setia ngan enfa.

Alhamdulillah, bagi aku susu nih memang bagus..tapi mahal gak..paling mahal penah aku jumpa RM99.99 (yang baru 4x DHA) kat OTK...dia guna dari enfalac hingga ler enfagrow..aku tengok perkembangan dia pun bagus..tapi biase ler si qila ni gemuk2 gak..tak per ler qila yang penting qila sihat.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails