SaHaBaT IsTiMeWa

Wednesday, July 13, 2011

Picnic Wif BFF @ Taman Botani, Putrajaya

Akhirnya 9 Julai 2011 ape yg kami rancang mjadi nyata, payahnye rasenya nak mgumpulkan member saya ni, berpuluh kali sms, dari jd hingga x jadi, dari 6 orang jd 3 org..ape2 pun akhirnya kami ber 3 aje yg jadi.


Saya pn xtau ape masalah dorang, hanya dorang aje yg tau, biarlah..asalkan dorang hepi..ape yg saya tau ramlah tmpat keje HB dia ade family day (tapi macam tiba2 je family day), linda (tiba lak nak keje), asma (ade kenduri) dan Leha memang x leh elak, sebab dia bersalin pada 7 Julai 2011. Mudah2an lepas ni kami ber 7 dapat berkumpul.


Walaupun ber3 kseronokan tetap terasa, gembira dapat berkumpul macam ni wlaupun x cukup korum..masing2 dengan juadah tersendiri..lin bawak laksa, el pula dengan nasi goreng, bihun dan kuih sagunya..dan saya pula bawak serawa durian makan ngan roti. Tapi serawa durian saya tawar skit…(bukannya ape, doktor minta kurangkan manis)…skali tbawak makanan yg tak manis pulak, maaf ye korang…sonok dpt makan ramai2..


Citer pasal puteri kesayanganku yg berdua tu pulak, sape lagi kalu bukan adik & kakak..dorang ni mmg sonok sakan, bebas dapat main dan jumpa ngan kawan2 barunya..anak2 el & anak buah lin..nasib baik tak susah sangat nak control dorang ni, maklum la yg p saya sorang je, maklum ler HB saya skang tgh dok bz ngan sawah padinya..


Ape2 pn memang hepi dapat jumpa korang, insyaallah kalu ade kesempatan kite ber 7 pulak berkumpul..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails