SaHaBaT IsTiMeWa

Thursday, April 1, 2010

Funfair kat Tesco, Kuala Selangor

Dah lame rasenya tak p funfair..alih2 mase nak balik ke Tanjung Karang, ternampak lak funfair kat depan Tesco, Kuala Selangor. Funfair ni mase bulan 3 ari tue. Ape lagi, jomm abah, kate Aqilah..abahnya pun kate ok, malam kang kite p..wow! sonoknya..tapi yang paling sonok adalah anakku Aqilah..adiknya xtau pe lagi..jom layan..
Macam2 mainan ade..tapi yang paling banyak mainan orang dewasa le..aku n abah Aqilah sempat gak naik mainan sotong kat bawah ni..adoii! rase macam nak terkeluar isi perutku ini..takuuttt..tapi Aqilah ngan abah dia slamber je..

Ape2 pun kami sonok sangat..mekasih abang sebab bawak kite smua p cni..nanti len kali kte p tempat lain lak ye..

4 comments:

Miss Q said...

syok nye!!

Anje a.k.a Mama_Aqish said...

uiks...kiter pun ada pi ari tu masa balik kampung....best bangat tapi tak sempat nak story morry

Orked said...

a'ah..beskan mama aqish..sonok sgt..nasib baik pas habis main baru hujan turun dgn lebatnya..

.::~♥ღcik angkuh yg chumelsღ♥~::. said...

Hi..i am a new blogger..
nice to see your blog perfectly..
i enjoy reading it anyway..
im looking for a frens and follower..
kindly visit my blog..
http://cikangkuh.blogspot.com
http://outdaysgurl.blogspot.com

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails