SaHaBaT IsTiMeWa

Wednesday, April 14, 2010

Sambut Besday Abah..


9 hb aritu hari jadi abah, aku mmg dah plan awal2 nak beli kek untuk abah sbb rasenye x sempat nak buat memandangkan Aqilah n Alesya suka sngat mengacau..kang abis adunan kek tumbang atas kepalanya (betul ke ayat ni) huhuhu..


Ape2 pun beli je yang paling senang. Balik tue dah gtau hubby yang aku nak singgah jup kat OTK Puchong. P kedai bakeri cottage..tgk2 keknya same je..smua aku dah pnah beli..lastnya aku amik boston cheese cake..yummy..sedap je nampaknya, skali pandang macam pudding caramel pun ade..tapi sebenanrnya mmang kek pun tau..


Disebabkan kepenatan n malas nak memasak, aku beli yong tau foo, mihun sup dan laksa. Ala untuk kami makan 6 branak je…


Ape2 pun hepi dapat buat beday abah walaupun hanya seringkas yang mungkin…

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails